OT:Acer TravelMate 2413LCi - prepnuti na externi monitor

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Pátek Duben 24 09:42:11 CEST 2009

Tipoval bych, že je obrazovka roztažená přes oba monitory. Zkusil bych spustit XP v nouzovém režimu. Tam by toto rozšíření mohlo být vypnuté. Pak už jen zrušit to roztažení přes obě obrazovky. Tím by to na obou monitorech mělo začít ukazovat to samé, respektive začne to reagovat na přepínání mezi LCD -monitor horkymi klávesami. Toto nastavení se dělá ve vlastnostech grafické karty.

Problém pana Galotha je stejný, jen vidí obě obrazovky, takže nemá problém PC ovládat. Stačí nastavit který monitor je primární. Teď nemám PC se dvěma monitory k dispozici, takže neumím napsat přesný postup, ale ve vlastnostech plochy to už jistě najdete.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Galloth
Sent: Friday, April 24, 2009 9:19 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT:Acer TravelMate 2413LCi - prepnuti na externi monitor

Pred nejakou dobou jsme (neuspesne) resili podobny problem. U nas se jednalo o dve graficke karty v PC. Windowsy se zasadne zobrazovali na vystupu jedne z nich (te novejsi). Bohuzel jsme akorate zjistili, ze Windows XP pri techto vecech ignoruje nastaveni biosu. Udajne by to nemel bytt problem s Windows Vista, takze pokud nerozbehate WinXP tak muzete jeste zkusit Visty. Jinak pokud na neco rpijdete, tak to sem prosim napiste, treba to pujde aplikovat i na ty dve grafiky. DIky Honza

Jan Kastil