Oříšek: smazal jsem si FTDI eeprom FT232RL

Slavomir Tomascik hw_tomascik@credit.t-com.sk
Středa Duben 22 13:28:30 CEST 2009

Len jedna mala poznamka. Aspon pod Win je to myslim tak, ze VID/PID
0000 je AJ zariadenie, kde neprebehla enumeracia (otsetovat si to
mozete pripojenim 1k5 rezistora na D+-). Cize zariadenie ani nemusi
mat vymazanu eeprom, ale prosto byt nefunkcne (ak ma pevne pripojene
rezistory).

Slavomir Tomascik
ELNEC s.r.o.