RE: Oříšek: smazal jsem si FTDI eeprom FT232RL

Halen Halen@seznam.cz
Středa Duben 22 12:11:32 CEST 2009

HTML příloha byla odstraněna...

Ano ten stav s přepisováním FTDIBUS.inf a FTDIPORT.inf znám. Problém
je ten, že jsou nastaveny v EEPROM na 0000. Tím pádem ve Windows se
hlasí jako neznámé zařízení. Podařilo se mi editací registrů a inf
souborů natlačit FTDI ovladače, ale windows hlásí, že zařízení nelze
spustit - kód 10. Prostě dle mého názoru je ve windows zakázáno
použití VID a PID 0000. To je celý problém. Když by zakázané nebyly,
tak normálně přes mprog PID a VID nastavím na správné hodnoty.

Neprogramoval jste někdo FTDI čip pod linuxem?

> Od: Caloud Zdenek <zdenek@comap.cz>
> Předmět: RE: Oříšek: smazal jsem si FTDI eeprom FT232RL
> Datum: 22.4.2009 11:56:35
> Prilis se neorientuju v tom, co pisete. Ale podobna situace se mi
stala. Jenom > cisla nebyla 0 a 0, ale nejaka. Prepsal jsem podle
FTDI app note soubory > FTDIBUS.inf a FTDIPORT.inf. Tam lze vypsat,
ze tohle "nove" zarizeni je ftdi a > po znovupripojeni to chtelo
instalaci a normalne se mi to prihlasilo do systemu. > Pak jsem
MPROGem vratil original cisla a bylo.
Jeste k te EEPROM. Myslim, > ze 232R ma vnitrni a neda se smazat.
Pouze prepsat. A zadnym zpusobem se neda > vratit do puvodniho
stavu. V originale je nenaprogramovana a to se pozna interne >
nejakym priznakem. V takovem pripade se vezmou "OTP" nastaveni.
Jakmile ji > jednou nahrajete jakymikoliv daty, tak se k "OTP"
parametrum uz neda dostat. > Pouze se daji nahrat do te EEPROM. Ale
není to jeji init stav.

/>Zdenek