Oříšek: smazal jsem si FTDI eeprom FT232RL

Halen Halen@seznam.cz
Středa Duben 22 10:52:01 CEST 2009

Zdravím konferenci

omylem jsem si vymazal programem mprog od FTDI informace PID a VID v
eeprom čipu FT232RL. Jsem pod windows a nakonec jsem úpravou souboru
windows usb.inf (odmazání klíče UNKNOWN) a úpravou ovladačů FTDI
dokázal originální ovladače nainstalovat. Bohužel windows hlásí, že
zařízení nelze spustit - kód 10. Existuje možnost, jak VID a PID v
čipu změnit, třeba pod linuxem nebo jinak? Windows jsou ... a mají
natvrdo VID 0000 a PID 0000 pro zařízení USB zakázané....

Máte prosím nějaký nápad? Kromě tedy toho, koupit nový čip?

Honza J.