Neznáte někdo, co je to za werk?

Jozef Racek Jozef_Racek@tempest.sk
Úterý Duben 21 09:40:44 CEST 2009

Mam doma, zatial som nerozoberal...

Podla subjektivnych pocitov a porovnavania s WS2300:
meranie vlhkosti pri ustalenie ( dost dlhy cas ) je rovnake - v mojom
pripade cca -+1.5%
meranie vlkosti pri zmene - mam pocit, ze 6802 "prehana" - ako by tam
nebolo filtrovanie, naznaci sa trend a vlhkost "lieta"
hore, aj dole ( v mojom pripade odcca 30 do cca 85 %)
WS2300 ma "lepsi filter" a zmeny tam nie su take vyrazne - na novu
hodnotu sa dotiahne bez prekmitov.
Rychlost odozvy pri 6802 je aj pri teplote, aj pri vlhkosti vyrazne
vyssia ako u WS2300.
6802 ma nejako divne riesene MIN a MAX hodnoty - po nejakom case ich
"zabudne", resp. neja to inak spracovava.
Napr. Na display zobrazuje vlhkost 80% a max hodnota je 73%... Alebo ma
velmi pomale vzorkovanie min a max hodnot...
Dychanim na to som dokazal vlhkost dostat nad merany limit, do MAX sa
tiez zapisala hodnota nad limit "HI" a na druhy den
bola v maximalna hodnota 75%.

Pouzivam to ako budik, a meranie teploty a vlhkosti beriem ako bonus...

Dodo