Doporuceni - Ivo Strasil

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Duben 20 17:49:21 CEST 2009

Ahoj,

navazuji na nasi debatu z minuleho patku a vikendu o publikovani
konstrukci. Uz asi rok uvazuji o tom, ze si postavim jakesi
univerzalni merici centrum, proste vic takovych modularnich pristroju
pripojenych k pocitaci pro nejake zajimave analyzy. Pred rokem vysla
pekna (tedy pekna podle me) konstrukce elektronicke zateze od Ivo
Strasila (PE 5/2008). Tak jsem si rikal, ze si ji postavim jen tak pro
inspiraci a osahani:

http://www.strasil.net/index.php?text=zatez

Ted jsem se po dlouhe dobe konecne dostal k tomu, ze bych jako mozna
uz zacal stavet, tak jsem si objednal plosny spoj od autora. Objednal
jsem ve ctvrtek a dnes (pondeli) uz tu mam krasnou desticku s cervenou
maskou. Bez dotazu, bez reci, rychle a kvalitne. No to me potesilo a
navic mam rad barevne plosnaky.

Takze kdybych mel samolepky jako Zdenek Pohlreich :-))), hned bych
lepil - doporucuji.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem