Re: Tak to vypadá když je člověk vzteklej

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Duben 20 16:00:33 CEST 2009

 20.4.2009, 15:55:26

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
RV napsal:

> Ta Ersa je 80W drzi podle teplomeru velmi dobre a mam k ni original hroty.

> I kdyz bude splneno to co pisete tak zalezi jaky je prestup z hrotu a
> jak se mi chladi pajene misto. Pokud mi bude odvadet hodne tepla tak vam
> regulace moc nepomuze, protoze proste tim tenkym hrotem to neprohrejete.

> Nejcastejsi problem je pri pajeni klasickych dratovych vyvodu na jemny
> motiv plosnaku. Ten drat to proste chladi a hrot ma s kulatym vyvodem
> maly dotyk.

Kapka "cinu" ten dotyk dostatecne zvetsi. Ale je pravda, ze na jemny
hrot ani nejde poradne nabrat. --> Jemne hroty jsou proste na prd (nebo
na uzce specificke pouziti). Na bezne univerzalni pajeni to chce
minivlnu nebo trafopajku. :-)