Tak to vypadá když je člověk vzteklej

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Duben 20 15:50:10 CEST 2009

Ta Ersa je 80W drzi podle teplomeru velmi dobre a mam k ni original hroty.

I kdyz bude splneno to co pisete tak zalezi jaky je prestup z hrotu a
jak se mi chladi pajene misto. Pokud mi bude odvadet hodne tepla tak vam
regulace moc nepomuze, protoze proste tim tenkym hrotem to neprohrejete.

Nejcastejsi problem je pri pajeni klasickych dratovych vyvodu na jemny
motiv plosnaku. Ten drat to proste chladi a hrot ma s kulatym vyvodem
maly dotyk.

Radek Vicek