"On line program" na vypocet predradniku [OT?]

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Duben 20 15:31:55 CEST 2009

 20.4.2009, 15:26:22

Skutecny "inzenyr" nikdy nebude navrhovat proud na mezni hodnote, tak by
to male zvyseni nevadilo. Skutecny "inzenyr" ovsem asi nepouzije pro
vypocet online aplikaci, ale kalkulacku.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz