Tak to vypadá když je člověk vzteklej

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pondělí Duben 20 12:44:35 CEST 2009

Mam pajeci stanici PACE, ktera umi 2 hroty najednou, ma odsavani atd.
Stala kdysi snad 90 tisic - chci tim rict, ze ta teplota bude odpovidat.
Paji se na ni 7 hodin denne a teplotu ma tech 350 stupnu. Cin se urcite
nepreplauje a soucastky neochazi. Zalezi na hrotu, cinu a dalsich
vecech, ne jen na teplote.
Na moji ERS50 mam odhadem podle stupnice 270 stupnu a uz se to malem pali.

Martin Hanek