"On line program" na vypocet predradniku [OT?]

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Pondělí Duben 20 07:35:29 CEST 2009

Dobre ranko :-)

    napsala jsem si takovy, relativne, jednoduchy programek v PHP pro
svuj web. Casem bude pocitat vice veci, zatim vsak umi spocitat jen
predradny odpor k LED. Chtela bych vas pozadat o posouzeni toho, jak je
prehledny a "uzivatelsky pritulny". A take, jestli jsem neprehledla
nejakou ochranu proti spatnemu zadani. Myslim, ze mam osetre vsechno
(tedy krom problemu desetinne tecky a carky, o tom vim). Pokud se zadaji
nesmyslne udaje, tak se pouziji predchozi parametry.

    Adresa je:
http://www.zirafoviny.cz/modules/kalkulacky/odporovy_predradnik.php

					Saša K. Svobodová