Mech:hlinikovy plech - kde koupit male mnozstvi

Jirka MWW jirka.mww@gmail.com
Neděle Duben 19 22:21:51 CEST 2009

Dobry vecer,

samozrejme jsem se nepresne vyjadril.  Potrebuji plech ze slitiny hliniku ,
celkem nezalezi z jake,
protoze z nej maji byt jen rovne desky s nekolika malymi dirami.  Nic se
nebude ohybat.
bude to sluzit jako kryt a takovy sekundarni chladic .
Predbezne rozmery jsou :   300 mm x 250 mm    2 ks
                                         300 mm x  120 mm  2 ks

Jinak ty stranky   www.kondor.cz mi nejdou otevrit ( Mozzila ), ten druhy
odkaz prodava
jen cele tabule 1 x 2m ( jako vsichni ostatni ).

Pokud by nekdo mohl pomoci, byl bych vdecen. Nejde primarne o to usetrit,
ale vic toho fakt nepotrebuju.