Robotický den 2009

Petr Kubáč petrkubac@802.cz
Pátek Duben 17 18:03:41 CEST 2009

Muj predchozi prispevek na toto tema neprosel HW-Listem (dostal jsem
potvrzeni o prijum a tim vse skoncilo). Takze opakuji

na strankach souteze Eurobot http://www.eurobot.cz/

jsou informace o datumu (25.4.2009) a miste (Retro Music Hall, Francouzska
4, Praha 2) konani letosniho Robotickeho dne.

Protoze organizatori jsou extremne zaneprazdneni tak Vas zvu ja - prijdte se
podivat na Eurobot i na doplnkovy program, ke kteremu tradicne patri Mini
Sumo, vystavka dodavatelu robotickych soucastek a dalsi.

(Jinak stale plati moje furiantska vyzva - prispevatele HW-Listu, kteri v
Sumu porazi svym robotem robota Ferdika (lonsky vitez z me staje) maji u mne
pivo ;-) )

Zdravi Petr Kubac