RE: anténa v autě

Stribrny, Vladimir Vladimir.Stribrny@fei.com
Pátek Duben 17 09:33:03 CEST 2009

U Octavie, a předpokládám, že i u Felicie to bude podobné,  je zesilovac v kuželové patce antény. Mám tady jeden kuchnutý před sebou. Ven vede pouze koax a uvnitř je klasicky oddělovací tlumivka. U rádia je vyveden zvlášt koax a napájení antény je na standardním ISO konektoru. Pin už nevím, řešil jsem to před mnoha lety.

            S pozdravem

                   Vladimír Stříbrný

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Thursday, April 16, 2009 6:43 PM
To: konfera
Subject: anténa v autě

Dobrý den,

U Felicie mi nehrálo rádio - auto jsem koupil starší, jezdilo před tím v Německu. Zjistil jsem že rádio je v pořádku, nejde signál z antény. Při nákupu auta jsem to neřešil, vzpomněl jsem si teď při přezouvání gum. Opravář na tom blbnul celé dopoledne. S jinou anténou volně na kusu kabelu hrálo, s namontovanou v autě ne. S původní na kusu kabelu hrálo, s původní v autě ne. Kabel prý (nebyl jsem u toho) přerušený není. Anténa nemá zvlášť drát pro napájení, řekl mi že je tedy bez zesilovače. Nakonec to "vyřešil" tím, že odpojil stínění. No nějak to hraje. Takže dotaz: dělají se tyhle antény bez zesilovače? U 20 cm prutu na 2 metrech kabelu si nějak nedokážu představit, jak je to impedančně přizpůsobené ke kabelu. Když anténa nemá drát pro napájení - nemá být napájena po koaxiálu? A jen to to rádio neumí? Nebo co tam může být za zradu?

Anděl