Jak pripojit NB s wifi k domacimu internetu?

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Pátek Duben 17 08:51:09 CEST 2009

Pokud chcete jen AP tak klidne kupte Ovislink WL5450, nedavno jsem je videl
ve vyprodeji za cca 500Kc, otázkou je zda se to energeticky vyplati, dva
adaptery s mizernou ucinnosti atd, zvlaste kbyz takovy WIFI routr Ovislink
WL-1500R sezenete za 1000Kc.
Osobne jsem sahl po RouterBoardu od Miktotiku + switch neni to reseni pro
kazdeho, asi ani neni nejlevnejsi, ale diky pouziti Linuxu si na tom mohu
nastavit kdejakou kravinu, ktera me napadla nebo napadne.

PN

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jaroslav Kotlaba
Sent: Friday, April 17, 2009 8:08 AM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Jak pripojit NB s wifi k domacimu internetu?

Mame doma internet zapojeny pres router do vice pocitacu.
Ted si synove poridili NB s moznosti pripojit se pres wifi na internet.
Ptal jsem se jestli by se nemohli takto pripojit i doma.
Vetsinou dostavam rady "koupit novy router s wifi".
V jedne firme mi nabizeli i nejake starsi zarizeni co se pripoji k routeru a
umi jen wifi,
pry to zakaznici vraceji kdyz si poridi routery s wifi.
Taky mne tam varovali pred pouzitim levnejsich noname zarizeni, pry s tim
mohou byt problemy.
Ja si to ted jen chci vyzkouset za co nejnizsi cenu (pak bych si treba ten
router s wifi koupil).

Muzete mi nekdo poradit co na vyzkouseni poridit?