Jak pripojit NB s wifi k domacimu internetu?

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Pátek Duben 17 08:08:17 CEST 2009

Mame doma internet zapojeny pres router do vice pocitacu.
Ted si synove poridili NB s moznosti pripojit se pres wifi na internet.
Ptal jsem se jestli by se nemohli takto pripojit i doma.
Vetsinou dostavam rady "koupit novy router s wifi".
V jedne firme mi nabizeli i nejake starsi zarizeni co se pripoji k routeru a umi jen wifi,
pry to zakaznici vraceji kdyz si poridi routery s wifi.
Taky mne tam varovali pred pouzitim levnejsich noname zarizeni, pry s tim mohou byt problemy.
Ja si to ted jen chci vyzkouset za co nejnizsi cenu (pak bych si treba ten router s wifi koupil).

Muzete mi nekdo poradit co na vyzkouseni poridit?