Li-Ion nebo LiFePO4?

JD jirkonf@seznam.cz
Pátek Duben 17 08:09:33 CEST 2009

Zdravim,

kdyz se zase probiraji baterie - co by ste pouzili na napajeni zarizeni s
beznym odberem cca do  1A, maximalnim asi 10A (NF zesilovac cca 4x30W s
TDA7560), napeti 12V (idealne 14,4). Zatim pouzivam klasiku 12V 7Ah Pb, ale
rad bych neco lehciho co ma asopn 5Ah. Napadl me treba accu do NTB (nektere
maji i kolem 14V coz by bylo super) jenze ten bude drahy. Ty LiFePO4
nevypadaji spatne, ale 1350Ah je malo a davat 4 paralelne a pak jeste 4-5
ctveric seriove mi prijde jako dost bastl (i kdyz to neni na prodej ale jen
pro me...).

Nejake tipy?

P.S.: odpovidajici nabijecka a odpojovac proti hlubokemu vybiti samozrejme
bude, balanceru (v pripade Lixxx) bych se rad vyhnul - rozmery - leda ze by
byl soucasti nabijece.

Diky.

JDrozd
---