RE: anténa v autě

Pavel Rotter PavelRotter@newte.cz
Pátek Duben 17 07:08:27 CEST 2009

Dobrý den,

z toho co píšete, 'odpojil stínění a hraje to' bych usuzoval na zkrat
vnitřního vodiče koaxiálního kabelu antény se stínícím pláštěm - vyměnil
bych koax....

Přeji Vám pěkný den!

S pozdravem

Pavel Rotter

NEWTE spol. s r. o.
Jateční 847
415 01 TEPLICE

tel.: 417 536 531
fax:  417 577 865
eMail: PavelRotter@newte.cz
http://www.newte.cz <http://www.newte.cz/>

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Thursday, April 16, 2009 6:43 PM
To: konfera
Subject: anténa v autě

Dobrý den,
U Felicie mi nehrálo rádio - auto jsem koupil starší, jezdilo před tím v
Německu. Zjistil jsem že rádio je v pořádku, nejde signál z antény. Při
nákupu auta jsem to neřešil, vzpomněl jsem si teď při přezouvání gum.
Opravář na tom blbnul celé dopoledne. S jinou anténou volně na kusu kabelu
hrálo, s namontovanou v autě ne. S původní na kusu kabelu hrálo, s původní v
autě ne. Kabel prý (nebyl jsem u toho) přerušený není. Anténa nemá zvlášť
drát pro napájení, řekl mi že je tedy bez zesilovače. Nakonec to "vyřešil"
tím, že odpojil stínění. No nějak to hraje. Takže dotaz: dělají se tyhle
antény bez zesilovače? U 20 cm prutu na 2 metrech kabelu si nějak nedokážu
představit, jak je to impedančně přizpůsobené ke kabelu. Když anténa nemá
drát pro napájení - nemá být napájena po koaxiálu? A jen to to rádio neumí?
Nebo co tam může být za zradu?

Anděl