Re: anténa v autě

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Čtvrtek Duben 16 18:57:28 CEST 2009

Mam pred sebou knihu Skoda Felicia - Vsechny modely od r.1994
(pozostatok ukradnutej Felicie..). Neviem, ci sa s tym chcete hrat,
pisu ako sa dostat k antene (demontaz/montaz). Mozno by ste nieco
nasli...
Takze: odstranit zadny panel stropneho oblozenia v zavazadlovom
priestore; antenu odsrubovat od patice; od patice odpojit tieneny
kabel s konektorom; odsrubovat maticu antenneho drziaka; vytiahnut
drziak s tesnenim. Pri montazi doporucuju pouzit nove tesnenie. A tiez
dat si pozor na dokonaly elektricky kontakt upevnovacej matice so
strechou.

miro