Pripojeni univerzalni patice k programatoru

DVD microchip@klikni.cz
Středa Duben 15 16:01:33 CEST 2009

RV wrote:
> Zdravim,
>
> mam udelanou desticku s paticemi DIL8, DIL28U, DIL28 a DIL40 a pinheadem
> k propojeni na kablik od PRESTA.
>
> Protoze me ale prestalo bavit to tam neustale zasouvat kdyz progrmauju
> vetsi mnozstvi MCU tak jsem koupil univerzalni patici ZIL40.
>
> Ted resim jak to udelat abych v te patici mohl programovat vsecny bezna
> puzdra PICu (viz vyse). Tak nez to zacnu vymyslet se ptam zda nekde neco
> neni uz vymysleneho.
>
> Dekuji za pripadne nasmerovani.

Tohle by treba nepomohlo?

http://cgi.ebay.com/High-quality-Universal-Programmer-Development-Board_W0QQitemZ350190587409QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item350190587409&_trksid=p4634.c0.m14.l1262

Jsou v podstate 2 varianty:
1) jak napsali kolegove, ZIF40, 2ks 20p listy po stranach a zadratovat si to
2) vizte odkaz vyse, 2 a vic patic podle toho, jake mate procesory. Pro
PICy 10F - 18F by mely stacit 2 nebo 3 varianty zapojeni, tedy jedna
patice treba ZIF20 a druha ZIF40. Tohle ale plati zase jenom pro PICy,
takze jine procesory maji zase jiny pinout.

Ja pouzivam prvni variantu. Vyvojar pouziva ICSP v kazdem zarizeni kde
to jde, takze pri prvni variante predratovat staci jenom obcas... navic
je to 6 dratu, ze. Pri kazdodenni praci si to budete pamatovat, kdyz ne,
vytisknete si papir s rozlozenim pinu.
Pokud chcete s co nejvyssi rychlosti naprogramovat prineseny obvod, asi
budete muset mit programator co v SW podle zvoleneho procesoru sam piny
namapuje.

David