Pripojeni univerzalni patice k programatoru

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Duben 15 14:59:31 CEST 2009

Vetsi programator urcite nepotrebuji.

No ISP2ZIF je jen komfortnejsi varianta toho co navrhoval p.Rezac.

Ja o te kompatibilite pouzder vim a na soucasne desce to mam udelane
tak, ze pripojim jen programator tim ISCSP kablikem a podle toho do jake
strcim patice MCU tak ten programuji. Funguje to naprosto jednoduse -
jen musim ty MCU strkat do normalnich patic a to se mi nelibi.

Ted to udelam tak, ze budu mit patici jen jednu a osadil bych vic
pinheadu - oznacene treba DIL8, DIL18, DIL28 a DIL40. Na DPS bych to mel
napojene na odpovidajici nohy patice a MCU osazoval od jedne strany ZIF
patice. Takze vim na to jen se mi to proste nechce vymyslet a malovat -
tajne jsem doufal ze to nekdo uz ma hotove.

Radek Vicek