Avr studio, atmega32 - neodhalitelný problém ?

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Duben 15 08:34:00 CEST 2009

Ja to volatile k asm davam v ramci paranoie tiez, ale nedavno som sa snazil si nastudovat, co tym vlastne chceli autori povedat, a musim priznat, ze som neporozumel ani zbla... Povodne som mal pocit, ze to znamena, ze sa maju pred tym asm vsetky premenne vyflushnut z registrov do pamate, ale podla toho popisu v manuali to vyzera, ze este aj preusporiadanie prikazov pred a za asm je mozne bez ohladu na volatile... Alebo som to len jednoducho nepochopil... :-?

wek