Re: GPS simulátor...?

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Středa Duben 15 08:16:13 CEST 2009

jk> Existuje něco takového ? Myslí přímo simulaci polohy na rádiovém
jk> rozhraní. Neznám modulace ani systém kódování a modulace.

Ano, existuje, dokonce se to dá pronajmout (zřejmě od armády jakožto
provozovatele systému).
Pokud jsem správně porozumněl tak na odvezení je potřeba minimálně
dodávka, spíš malý náklaďáček, ale je možné že technologie zase o něco
postoupila. :-)

Simuluje to GPS signál v libovolné konfiguraci družic a pro libovolnou
polohu.

Tomáš

jk> Nebo nějak "nahrát" reálná data ( signál z antény ) a ten pak znovu vysílat?
jk>   Mimochodem jsem nedavno zkoušel klasickou automobilovou navigaci v
jk> dopravním letadle  u okénka a normálně to funguje.
jk> Někdo tady jednou  zmiňoval, že při velkých rychlostech a vysokých
jk> nadmořských výškách klasický GPS přijímač nefunguje.
jk> A vida, zdá se , že to funguje excelentně. Dokonce to sedělo s údaji, co
jk> hlásil pilot
jk> http://jaku.ic.cz/GPS/GPS_aero.jpg
jk> JaKub
jk> Hw-list@list.hw.cz