Avr studio, atmega32 - neodhalitelný problém ?

Bear John Grills bear.j.grills@gmail.com
Úterý Duben 14 22:10:32 CEST 2009

Zdenek napsal(a):
> To preruseni "zije"? Kdyz tam budete pokazde negovat vystup, bude to na
> osciloskopu?

Ano, to preruseni zije.. skutecne. Kdyz budu pokazde negovat vystup to
uz bohuzel nevyzkousim jelikoz jsem ten procik ted omylem nejakym
zpusobem potrapil tak ze uz nekomunikuje na spi :( skoda