RE: GPS simulátor...?

Serych Jakub Serych@panska.cz
Úterý Duben 14 20:30:41 CEST 2009

Urcite to lze, vzdyt se to pouziva ve valkach na vychode. U civilniho kodu je
to dokonce i velmi jednoduche, pseudonahodne sekvence jsou verejne zname a
neni problem je zacit zmatene vysilat dostatecnym vykonem a prijimace v
blizkosti budou namydlene. S vojenskymi kody bude vetsi problem, ale kde
nepomuze inteligence, nastupuje brutalni sila. Kdyz zasumite patricne pasmo
dostatecne vykonnym sumem, zase budou prijimace namydlene.

Jakub Serych