Digitalizace stovek kanalu

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Úterý Duben 14 19:31:23 CEST 2009

Ahoj,

moja myslienka je zalozena na tom, ze budes mat v meracom retazci vela
pn-prechodov (adc, mux, oz, dioda) a merias signaly kvazi 10 - 50mV. Toto je
v porovnani s rusenim z okolia velmi male napatie, vyjde maly S-N, takze
budes potrebovat posunut a zosilnit ten signal z tych fotodiod. Na to tam je
prudovy zdroj a 2 odpory, ktore si mozes zvolit tak, aby si sa vyhol
nelinearite niektorych pn-prechov v meracom retazci. Prud, ktorym budis
seriovo zapojene diody poznas, napatie na odporoch si vies pomerat tiez, tak
isto ako aj napatie na diodach, takze vlastne budes merat R jednotlivych
fotodiod.

A.

----- Original Message -----
From: "Petr Kubáč" <petrkubac@802.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, April 14, 2009 5:11 PM
Subject: Re: Digitalizace stovek kanalu

> moc som nad tym nerozmyslal, ale pokial by Ti nevadilo mat napajanie +/-
> 15V
> a +5V, tak si myslim, ze by ti to mohlo chodit zapojene aj v serii
> povedzme
> 8 diod + prudovy zdroj, mas 2x4OZ + 2OZ. Zbytok multiplery 12 -> 8 pre ad
> mcu. Myslim, ze pokial si to urobis ako sendvic, tak ten PCB vyjde velmi
> jednoducho a zbytok je matematika v mcu.

Tomuto moc nerozumim ale upozorzrnuju, ze diody jsou v propustnem smeru a
generuji napeti samy pouhym osvetlemin bez jakehokoliv buzeni (fotovoltaicky
rezim) nikoliv jak je obvyklejsi  obvykle v zavernem smeru buzene zvenci.

Ale pokud Vam opravdu spatne rozumim nakopnete me vice - Vase reseni se zda
ze se pohybuje upne mimo to, nad cim jsem uvazoval

Zdravi Petr Kubac