Re: Avr studio, atmega32 -neodhalitelný problém ?

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Úterý Duben 14 19:16:05 CEST 2009

Jano,

ked sa tu riesila ta mega16, na ktoru som posielal odkaz, tak to bola
principialne tiez hw-chyba displaya s chybnym spravanim sa sw, na ktoru sa
prislo, az ked dotycny poslal nejaky obrazok. V tomto pripade to vyzera
podobne...

A.

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <konfera@efton.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, April 14, 2009 6:21 PM
Subject: Re: Avr studio, atmega32 -neodhalitelný problém ?

>Vse jsem zkousel.. s tim asm("sbi ...") jeste ten den. Porad to delalo
>to same. Na osciloskopu jsem meril, ihned jak to neslo, nic.

Co je to "nic"? Tmava obrazovka?

Co tak skusit popisat problem ako inzinier? Vacsina z nas nie su jasnovidci.

>[...] vyzkousel jsem snad vsechno.

To asi tazko...

>A ted tresnicka na zaver. Funguje to jak má, .. ale pouze pokud ten
>procik má na sobì 4,2V +-0,2V .. je to naprosto ¹ílené anomální chování.

Co je to "ma na sobe"? Hovorite o napajacom napati?
Ak ano, tak to poukazuje na hardwarovy problem - poobzeral by som sa po
skratoch, bordeli v napajani, chybne pozapajane napajacie piny (vratane
analogovych).

>Migruji na AT91SAM7XC256. Zlatý Keil ... mam na to i ulink, vidím, co se
>tam deje, a ne, ze do atmegy nasypu cosi po SPI a neni do toho videt, i
>kdyz debugger rika, ze to jit ma, nejde to.

Debugger je nastroj, a to jeden z N, a nie spasa.

wek