Digitalizace stovek kanalu

Petr Kubáč petrkubac@802.cz
Úterý Duben 14 17:11:51 CEST 2009

> moc som nad tym nerozmyslal, ale pokial by Ti nevadilo mat napajanie +/-
> 15V
> a +5V, tak si myslim, ze by ti to mohlo chodit zapojene aj v serii
> povedzme
> 8 diod + prudovy zdroj, mas 2x4OZ + 2OZ. Zbytok multiplery 12 -> 8 pre ad
> mcu. Myslim, ze pokial si to urobis ako sendvic, tak ten PCB vyjde velmi
> jednoducho a zbytok je matematika v mcu.

Tomuto moc nerozumim ale upozorzrnuju, ze diody jsou v propustnem smeru a
generuji napeti samy pouhym osvetlemin bez jakehokoliv buzeni (fotovoltaicky
rezim) nikoliv jak je obvyklejsi  obvykle v zavernem smeru buzene zvenci.

Ale pokud Vam opravdu spatne rozumim nakopnete me vice - Vase reseni se zda
ze se pohybuje upne mimo to, nad cim jsem uvazoval

Zdravi Petr Kubac