Publikovani konstrukci

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Úterý Duben 14 13:28:05 CEST 2009

Puvodni zprava ze dne 14.4.2009 od V P:

> jenze dovozce ma samozrejme zajem o to, aby recenze dopadla
> "spravne", tj. pokud mozno zvyraznila vsechny prednosti a prilis
> neryla do chyb a nedostatku. Z tohoto duvodu uz jsem nekolik
> casopisu (ne-elektro) prestal bud cist uplne, a to ani v pripade ze
> zrovna lezi nekde nadosah :-(

> protoze kdyz recenze dopadne spatne, dalsi pristroj zapujcen jiste
> nebude a reklamu si take rozmysli... a jsme zpet u financovani.

Ano, to je pravda. A muze to byt i spatne zvolenym recenzentem, ktery
se snazi za kazdou cenu byt i zaporny. Jednou jsem dodal k recenzi
svemu znamemu jednu z mnou dovazenych knihoven pro vyvojare. Kdyz jsem
to pak cetl (pred vydanim mi to precist nedal), tak jsem se hodne
divil, protoze tam napsal same hovadiny. Takze mel po recenzich on i
ten casopis, ve kterem to publikoval...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem