Re: Publikovani konstrukci

V P vvitty01@seznam.cz
Úterý Duben 14 13:20:56 CEST 2009

> neni to tak narocne. Zarizeni vetsinou ma zajem zapujcit primo dovozce
> kdyz si za vyrobkem stoji. Kdyz nam pujcovali motorky za 400kKc a ne
> vzdy jsme ji vratili v puvodnim stavu ;-D tak sakra snadno nekdo pujci
> merak za 20-40kKc. Hned je zaplneno 2-5 stran casopisu - spokojenej je
> jak dovozce tak ctenar.

jenze dovozce ma samozrejme zajem o to, aby recenze dopadla "spravne", tj. pokud mozno zvyraznila vsechny prednosti a prilis neryla do chyb a nedostatku. Z tohoto duvodu uz jsem nekolik casopisu (ne-elektro) prestal bud cist uplne, a to ani v pripade ze zrovna lezi nekde nadosah :-(

protoze kdyz recenze dopadne spatne, dalsi pristroj zapujcen jiste nebude a reklamu si take rozmysli... a jsme zpet u financovani.