LCD AVR

Richard Kaliciak hw.kaliciak@stonline.sk
Úterý Duben 14 12:05:31 CEST 2009

Dobry den,

Ing. K.Prokůpek schrieb:
> 60 segmentu neni az tolik, kdyz k tomu dam 1 COM tak je to 61 vodicu. To
> jeste se da na desce rozumne routovat.
ja som sa vztahoval na tu ATMega329, ze to je pre nu vela.

> Spis to vidim na variantu v rezimu 2 x 40.
>
> Ono uplne nejednodussi by bylo ridit LCD pres hodne GPIO a menit
> polaritu DC napeti. Dokonce AVR to ma jako jeden app sheet, ale nejsem
> si jisty jak by to vypadalo s zivotnosti LCD displeje (rozpousteni
> elektrod). Stacil by mi potom jakykoliv 80-pinovy MCU.

Praveze ta Mega s LCD kontrolerom je jednoduchsia, ma tam bitovu mapu
(registre) pre kazdy segment, ktory len nastavite na 0 alebo 1 a ono to
funguje akosi samo od seba, aj pre displeje s dvoma/troma/styrmi
spolocnymi elektrodami.

> KPR

Richard Kaliciak