RE: Smažené nebo Smazané ???

Úterý Duben 14 11:22:03 CEST 2009

Už jsem si ty zprávy smazal ale dám krk za to, že byla skupina zpráv s předmětem "SmazAne SMS" a další s předmětem "SmazEne SMS", takže někdo přepisoval předmět a mně pouze zaujalo proč tak činil.

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Milan B.
Sent: Tuesday, April 14, 2009 11:05 AM
To: HW-news
Subject: Re: Smažené nebo Smazané ???

Trochu nechapem:

U mna maju vsetky prispevky - od prveho po posledny - subjekt "Smazene SMS" (s dlznom na poslednom e) - nevsimol som si, ze by niekto subjekt zmenil v celom vlakne ... a dokonca aj vlakno drzi pokope :)

Vynimkou je samozrejme p. Lukesh, ktory usekne vsetko od prvejho znaku s diakritikou  :)

Ani uplne prvy prispevok neobsahuje v hlavicke "In-Reply-To:" a podobne,  takze asi nie je odpovedou na iny prispevok s prepisanym subjektom ...

Uslo mi nieco?

-m-