Publikovani konstrukci

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Úterý Duben 14 10:03:54 CEST 2009

No neni to bohuzel az tak 100% a spis to ma casem tendenci se
zhorsovat:( Narazil jsem uz na nejake konstrukce bez zdrojaku/HEX, ted
nedavno vysla konstrukce (spinany zdroj), kde chybela cast schematu
(ridici cast) s odkazem - 'kupte si ji od nas jako modul, dokumentaci
k ni vam stejne nedame'. Obecne mi posledni dobou pripada smerovani
Elektoru stale vice ve styly 'publikujeme sice mene konstrukci, ale za
to mame vice reklamy'. Ach jo:(
Marek