Smazené sms

Lubos Medovarsky lubos.medovarsky@accelera-networks.com
Pondělí Duben 13 23:32:42 CEST 2009

Zdravim,

pri datovom toku 64 kb/s, teda bez dalsej kompresie,
vychadza pre viac-menej bezny 60-minutovy pausal 28,8 MB
na ucastnika, pre pol miliona ucastnikov je to 14,4 TB mesacne,
co dnes uz zvlada kadejake slusne diskove pole alebo kopec
DLT pasok, a pritom som zanedbal mnozstvo malo aktivnych
pre-paid ucastnikov a pausalovych GPRS "ucastnikov",
pouzivanych v telemetrii.

Za tychto okolnosti mi naklady na ukladanie hovorov,
vratane prenosovej kapacity z ustredni do archivacneho
centra pripadaju zanedbatelne.

Lubos