Digital recorder

Lubos Medovarsky lubos.medovarsky@accelera-networks.com
Pondělí Duben 13 12:01:37 CEST 2009

Zdravim,

neviem, do akej miery je v tomto pripade vhodna samodomo stavba
servera, ale podelim sa o skusenost, mozno sa zide aj inym.

Kedysi 4 roku dozadu som pouzil na dohlad nad serverovnami
softver Motion, http://motion.sf.net s http transportom
a zapnutou detekciou pohybu.

Server bol postaveny na fanless x86 Soekrise 4501
(http://kd85.com), bezalo to tusim na SuSE.

Kamery boli nejake lacne DLinky, ale pre ulohu boli
dostatocne dobre, jedinou podmienkou je, aby kamery poskytovali
URL s navratovym formatom JPEG alebo Motion-JPEG.

Monitorovat cinnost servera sa da napr. spustanim prikazov
pri udalosti (bliknutie led, beep, snmp trap...), viac info tu:
http://www.lavrsen.dk/foswiki/bin/view/Motion/ExternalCommands

Po kratkom odladeni to fungovalo bezchybne.

K "dokonalosti" tomu moze chybat este napr. PoE, ci UPS.

Lubos