Digital recorder

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Pondělí Duben 13 11:09:58 CEST 2009

Dik za info, nemam s ti moc zkusenosti a u nas se nahrava trvale, takze s
tim nechci v praci nejak moc laborovat.
Mam ale jiny problem a pokud mi muze nekdo poradit, tak budu rad.
Kdyz chci nahrat data z kamery, tak je to neskutecne velky soubor. Jde
zrejme o kodek. Ma s tim prosim nekdo zkusenosti ?
Asi by byl dobry nejaky DivX, ale ty jsou zrejme placene, ale i tak...
Jindra Polivka

Konkretne u Vivoteku je detekce pohybu nepouzitelna, strasne to ujizdi pri
zmene svetelnych podminek.
Nastavim ted a za hodinu uz nespina, nebo je sepnuto trvale.
Po doplneni PIR cidlem vsak jede bez problemu.
ELI.