Zadání pro studenty - bylo Re: Publikovani konstrukci

BuFran BuFran@seznam.cz
Neděle Duben 12 15:59:16 CEST 2009

Zdravím,

  Také participuji ve škole, kde se zadávají studentům práce, které
jsou dost často publikovány. Pokud by Vás něco napadlo, z oboru
Robotika, automatizace, co by studenti mohli praktického řešit, sem
s tím. Velmi rád přijmu zadání z praxe, které někomu v něčem pomůže.
Zároveň tam můžeme dodat i publikaci, kde to má na konci semestru
vyjít. Myslím si, že dát do podmínkek splnění jednosemestrální práce
publikaci článku o dané práci do nějakého časopisu (AR, KTE apod.) je
dobrý nápad :-) Aspoň ten dokument nemusím opravovat já na konci
semestru :-)

  Obory jednosemestrální práce by se měly týkat robotiky, návrhu HW/SW,
preferujeme CPU AVR a Coldfire (ethernet). Pro vícesemestrální práci,
dost možná zakončenou bakalářkou/diplomkou je obor širší, včetně
nějakých VHDL (pro xilinxy, jelikož máme prostředí), čistě SW řešení,
návrhů algoritmů, částečně zasahující i do průmyslového řízení,
měření, distribuovaných systémů.

  Zároveň apeluji na studenty VUT v Brně, kteří v konfeře určitě jsou,
a mají nějakou myšlenku, nějaký projekt, který by rádi dělali, ať se
nebojí ozvat. My sice vypisujeme zadání (z povinnosti) ale lepší je,
když student k dané problematice má hlubší vztah, motivaci, že to
nedělá jen pro školu, ale i pro něco, co pomůže jemu. Pokud se
nepodaří téma zadat u toho, ke komu s ním přijdete, z důvodu toho že
ten člověk s tím nedělá, tak bude doporučen člověk, který s
předloženou problematikou pracuje.

  Praxe je taková, že "na míru" je zadaných cca 20% témat a z toho co
zadáme my dopředu je cca 20% slabší kvality, protože studenti jsou
motivováni pouze zápočtem z předmětu, nemají k tomu tématu vztah.

S pozdravem,

  František Burian

--

S pozdravem,