[OT] mycka nadobi - cerpadlo

Tomas Chvatal tchvatal@ezop.cz
Neděle Duben 12 12:21:47 CEST 2009

MessageDobre vyhlidky, ale mam zkusenost z opacneho konce.
Otec koupil nove cerpadlo do mycky za cca 3500 od "servisaka" co rekl ze je to potreba (po prohlidce)
a po vyndani cerpadla se z nej vyndalo jedno paratko a cerpadlo beha jak nove. :-)

s práním hezkého dne
Tomás Chvátal
EZOP Praha s.r.o.
tel./fax.: 257320853
tel.: 257320555
tel.: 257320403
www.ezop.cz
tchvatal@ezop.cz

  ----- Puvodní zpráva -----
  Od: Vláda Andel
  Komu: HW-news
  Odesláno: 12. dubna 2009 9:21
  Predmet: Re: [OT] mycka nadobi - cerpadlo

  Jestli je to delané stejne jako co jsem videl vypoustecí cerpadlo u pracky, tak na tom snad nemá elektricky co odejít. Vrtulka a vubec celá konstrukce tam byla symetrická, bylo jedno kam se tocí. Na rotoru feritový magnet, chybela pomocná fáze. Vzdycky se to nekam roztocilo, pokazdé jinam. Jako loziska slouzil ten plast (mazaný vodou) a kdyz jsem tu pracku vyhazoval, lozislo melo mozná 2 mm vuli. Pokud je to takhle a je to vybehané, nic s tím nenadeláte. Pokud tam máte asynchronní motor a hliník v kotve je prasklý - rozezraný od prásku (takový motor ztrácí výkon) tak taky ne :-)) Takze asi jedine servis, nové cerpadlo - odborník vám to namontuje, nemusíte se spinit :-)
  Andel