OT-sledovani IP kamery na mobilu s WM?

george.zn@centrum.cz george.zn@centrum.cz
Neděle Duben 12 08:31:57 CEST 2009

Dobry den
Predne se omlouvam ,ze moje odpovedi nejsou ve vlaknu ,ale pisu jen z weboveho rozhrani a nevim jak dat odpoved tak ,aby byla ve vlaknu....
Mam rekorder od Flajzara:
http://www.flajzar.cz/detail.php?zbozi=2747&cat=627&open=6&z=galerie

Jsem s nim v celku spokojeny - za ty penize umi presne co jsem chtel a navic v nem mam SDD a tak je uplne tichy. Zadne PC jsem nechtel. V tomto zarizeni bezi pry snad Linux a da se i upgradovat firmware ,ale to bych asi nepokousel...Skutucne se obraz z nej sleduje pres web a ActiveX  (ano - i kdyz je tam Linux  :-)  ) ,je to proste takovy cinsky vytvor :-)
Ale dotaz jsem myslel spis tak obecne - jestli se nekomu podarilo nejak rozchodit sledovani kamer pres mobil s WM .O te moznosti s cyklickym ukladanim obrazku vim ,ale ted uz je pozde.Vidim ,ze Flajzar ma i neco podobneho primo s webserverem a ten by pak zrejme umoznoval to ukladani obrazku,ale tu Omnii sem si poridil az potom a nenapadlo me,ze by s tim mohl byt probem :-(   Asi pak jeste zkusim ten IP server se stremovanim primo do 3GP ,to by melo jit ,protoze prehravat YouTube  Omnia umi...

--
Jirka