Re: Publikovani konstrukci

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Neděle Duben 12 07:45:36 CEST 2009

Mozna bych nejaky napad mel, kdyz tak si najdu cas to sepsat.
Zrejme jste u pramene. Muzete mi (treba soukrome, tady se to IMHO
ubira jinym smerem) naznacit v jake skole pusobite a jake problemy se tam resi?

BTW: Na lonskem Amperu jsem se zastavil u stanku Sdelovaci techniky,
pani co tam sedela se ptala zda si casopis nechci predplatit, rakl jsem ji
ze jsem byl dlouholetym odberatelem ale jeste v dobe kdy se to dalo cist.