Publikovani konstrukci

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Neděle Duben 12 01:16:31 CEST 2009

Puvodni zprava ze dne 12.4.2009 od gatilo:

> No a predstav si, ze v tom PC casaku je CD s nejakym Sharewarem. Mas
> 30 dnu na vyzkouseni, a potom, pokud chces ten program pouzivat dal,
> mas autorovi zaplatit 100$. Tobe se ten program libi, vesele jej
> pouzivas, ale proc bys nekomu platil 100$ ? Vzdyt si zaplatil 100 KC
> za casak, a autor ten program prece zverejnil.

To si predstavit umim, samozrejme. Ale asi to nebude hlavni napln toho
casopisu. Nevim, no, od PC casopisu nepredpokladam, ze tam budu
dostavat plne verze software, aby me pak zklamalo, ze jsou to jen
demoverze.

> No a nebo, jses chudej duchodce, program se ti libi ale 100$ je pro
> tebe spousta penez, zato nevis co s casem, tak si, inspirovan tim
> programem, napises program vlastni a budes pouzivat ten.

No a co ty tedy ocekavas od konstrukce v PE? Ja jsem ted chvili
listoval v tech cisle 3/2009 a tam je na obalce konstrukce Digitalne
rizeny predzesilovac s LCD displejem elwedio v2.0. Koukam na ni a to
je vylozene inzerat na nejakou stavebnici, kterou je treba si
objednat.

> Souhlasim s tim, ze konstrukce bez fw alespon v binarce, by se
> nemela v casopise objevit. Ale to je spise problem redakce, ktera ma
> zverejneni za techto podminek odmitnou a az v druhe rade autora. Ja
> si uz dlouho myslim, ze cesko/slovensky prostor je prilis maly, aby
> se na nej vesel vic nez jeden casopis takoveho zamereni jako je
> AR/PE (jak obsahem tak poctem ctenaru). Nevim kolik casopisu
> aktualne vychazi, ale urcite vic nez ten jeden, a vysledkem je, to
> co je.

Ted je samozrejme otazkou, jestli ti predplatitele neubyli prave
proto, ze ta uroven neni valna. To je mi divne, sakra, ze to
predplatne take nezrusim a misto toho se tady nad tim uplne zbytecne
rozciluju :-) No ma to cenu?

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem