Publikovani konstrukci

Zdeněk lada zdenek023ster@gmail.com
Sobota Duben 11 23:05:31 CEST 2009

No pokud by si celou konstrukci nechal patentovat jako užitný vzor
pak by jsi musel mít jeho souhlas.

Jestli se vztahují na návrh DPS autorská práva nevím. Ale pokud by jsi
kontrukci měl jako užitný vzor určitě bys u soudu obstál. Co jsem koukal je
to i
cenově dostupné, asi za 6000Kč. Pokud to dvakrát prodloužíš, může být
konstrukce chráněna
na 10 let.

Otázka honoráře je zde spíše mimo mísu, pokud bych bral poněkud odlišný
případ například
spisovatele, tak ten také dostane za dílo zaplaceno, ale autorská práva
pokud se jich nevzdal
mu patří pořád.

Zdeněk