Publikovani konstrukci

Petr Kubáč petrkubac@802.cz
Sobota Duben 11 20:50:15 CEST 2009

Dostavame se nebezpecne blizko k otazce kvality skol - bezne davam v praci
studentum-praktikantum z ruznych Vysokych skol - analytickych chemii a
prirodovedeckych fakult ulohu :
- Spoctete radu 10 kalibratoru od koncentrace 1 gramu/litr do 50 gramu/litr
(geometricke ciselne rady - 3 rocnik gymplu)
- jedinou spravnou odpoved jsem dostal v roce 2003  a ten clovek dneska dela
PHD nekde v Americe
- Jinak po dlouhem pocitani se nejcasteji dozvidam  1, 2, 5, 10, 20, 50  a
pak 1, 2, 4, 8, 16, 32, 50

A navic treba u diplomovych praci je treba vymyslet konstrukci, ktera zaujme
komisi - a to je vetsinou prilis (zbytecne?) slozite.

Sam jsem mel parkrat (pomoct ;-) ) vymyslet tema diplomky z chemie (jako
externi vedouci) a ze strany skoly jsem casto dostaval dotaz ve smyslu "cim
diplomka posune vyvoj svetove biochemie vpred ???! chtelo by se odpovedet
nicim - kandidat potrebuje obhajit a vypadnout, ale to nejde - Tak tam se
asi rodi ta slozitost.

Zdravi Petr Kubac