OT-sledovani IP kamery na mobilu s WM?

george.zn@centrum.cz george.zn@centrum.cz
Sobota Duben 11 19:22:27 CEST 2009

Zdravim!
Vim ,ze to sem uplne nepatri ,ale je tady urcite spousta "hracicek" kteri to uz mozna zkousely a na forech kolem
WM jsem nezjistil nic :-(   Jde mi to ,ze bych chtel sledovat obraz ze zabezpecovacich kamer na mobilu s WM6.1 (Samsung Omnia) . Kamery jsou pripojeny k digitalnimu rekoredru a ten umi posilat obraz na WEB .Problem je,ze vyzaduje AktiveX  a zadny prohlizec ,ktery jsem v telefonu zkousel ho nezvlada .Zkousel jsem zatim : vestaveny IE ,vestavena Opera 9,5   dal Iris Browser , NetFront 3,5  a nakonec Skyfire. Ten toho zvlada nejvic ,ale to proto ze data nejdriv nahraje na jejich server a pak je posle ve forme pro mobilni telefon zpet - to by mi nevadilo ,ale i tak to nezvladne ,protoze (snad pry zatim) neumi nacist prihlasovaci udaje do zabezpecenych stranek :-(  Zkousel jsem i samostanou IP kameru od Logitechu ,ktera umoznovala sledovat obraz jak pres ActiveX tak pres Javu (kterou by mely nektere prohlizece pry zvladat)  ale take nic :-( Ted mam stazeny program primo pro sledovani web kamer od http://www.mobileipcamviewer.com/indexC.html  ,ale nepodporuje samozrejme to moje zarizeni (Gospell).
Nenapada nekoho jak sledovat obraz z takovych kamer na mobilu - nechci mit doma pustene PC .

Dik za napady!

--
Jirka