Publikovani konstrukci

Galloth lordgalloth@gmail.com
Sobota Duben 11 14:02:59 CEST 2009

Ale to se da preci podat take opacne. Skola zase muze rikat, ze by se
mela zajimat praxe. Ono pro autora zadani je mnohem snazsi sednou a
nekolik jich vymyslet, tak aby se vztahovala k tomu, co autor sam dela
a nebo co ho zajima, nez hledat nekoho v praxi, toho prosit o zadani a
potom resit prakticke problemy co s tim souviseji. Protoze pokud ta
prace ma mit pro zadavatele prakticky prinos, tak se s nim musi
konzultovat i v prubehu reseni (jestli se student neodchilil od zadani
rpilis, jak to resit, jake metody pouzit, atd.) Navic clovek nikdy
nevi, kdo se na takove zadani prihlasi, muze to byt flakac a pak nejen
ze cela prace prijde vnivec, ale jeste navic si skola trhne ostudu
(nebo alespon strati moznost budouci spoluprace).

Ale pokud mate pocit, ze jste vymyslel tema vhodne na bakalarku nebo
diplomku HW zamereneho informatika (programovani MCU, FPGA, mozna
trocha bastleni - ale ne moc), tak mi ho klidne napiste a treba se mi
ho podari pristi rok vypsat (zari) a treba se nekdo prihlasi a treba
to nebude flakac a treba s toho neco praktickeho bude :-)

Honza