Re:Publikovani konstrukci

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Sobota Duben 11 13:30:44 CEST 2009

Tak jsem se koukal na tohle vlakno a kazdy nazor co zde zaznel ma neco do sebe.
Ale co s tim?
Zkousely redakce odbornych casopisu kontaktovat treba odborne skoly, jestli by studenti
nemeli zajem publikovat sve zaverecne prace (tema by jim zadala redakce)?
Kdyz obcas kouknu na seznam diplomovych praci, jejich nazvy typu "Quocient korelace
a jeho vliv na existenci universa" mne nelakaji abych cetl dal.
Studentum by takove zverejneni zaverecne prace mohlo pomoci k zamestnani, skolam
k nejakym penezum pokud by se to nekomu hodilo aby to vyrabel a nam ostatnim
k ziskavani vedomosti jako castecna nahrada za naklady na studium z nasich dani.
Urcite se najde nejmene 256 velmi vaznych duvodu proc to nejde.

BTW: Zajimalo by mne jak (pripadne jestli vubec) autori takovych navodu na tom neco vydelaji.