Publikovani konstrukci

gatilo gatilo@centrum.cz
Sobota Duben 11 13:01:25 CEST 2009

 11.4.2009, 12:48:40

Co je tak divneho, na tom, ze se autor pta, zda to nechces prodavat ?
A proc je tak tezke, napsat mu, ze prodej nenas v umyslu ?
Bohuzel, jsou na svete lide, kteri se nijak nerozpakuji vyuzivat praci
nekoho jineho, bez jeho souhlasu a pripadneho financniho vyrovnani.
Tim nechci tvrdit, ba ani naznacovat, ze mezi ne patris i ty, ale ten
dotycny te asi nezna, nebo se jenom trochu sichruje.
Me treba pripada, lehce trapne, kdyz se nekdo podepisuje tak jako ty,
ale je tvoje svate pravo podepisovat se, jak uznas za vhodne, a ja nemam
duvod kvuli tomu kalit vodu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz