Publikovani konstrukci

Jan Galuszka konference@ei.cz
Sobota Duben 11 10:22:49 CEST 2009

Jsem tak trochu z vydavatelske branze.

V dnesni dobe je problem sehnat autory, vydavatelstvi nemaji dostatek penez
k finansovani vlastnich vyvojovych tymu.
Svoji dobu sve vyvojove tymy melo KTE a finansovalo je z prodeje soucastek,
pak to chvili tahlo GME.

Kdyz se podivate na knihy v nasi branzi, tak uvidite, ze i ty jsou castecne
finansovany ze sponzoringu a reklamy.

Mame komercni dobu a skoro nic se nedela zadarmo (az na vyjimky) a jak rika
Jano Puobis .. i ten programator a jeho deti chteji chleba.
Takze se podivejte, ze do prace chodite pouze za ucelem ziskat penize na
chleba.

Takze se nedivim, ze autor si chce trochu privydelat naprogramovanym PICem.
Dal do toho spoustu casu a usili. Zaroven se chrani pred plagiatorstvim.

I kdyz nemam cas konstruovat, tak vzdy PE AR prohlednu a ihned me napadnou
nejake mozne upravy, zlepsovaky. Nekdy staci obycejny vyvojovy diagram na
nacerpani inspirace.

Prispevky zdarma (nebo za smesny honoraz) mohou dodavat Ti, kteri to delaji
v ramci pracovni doby .. vyvojovi pracovnici, doktoranti, diplomanti,
pracovnici CERNu (Balu au au ), ...
Oni to maji vetsinou v ramci prace a publikacni cinnost maji povinnou.

Takze prosim, neodsuzujte ty autory, podivejte se na to, co kdo z Vas dal
osobne "zdarma" do plena.

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, fax: 00420-596425819, E-mail:  info@fanda.cz , WEB:
WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862