[OT] Konverze videa z wtv/dvr-ms do h.264?

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Pátek Duben 10 19:04:01 CEST 2009

Omlouvam se za OT, ale v jednom projektu vyuzivame Media Center z MS
Vista, respektive jeho aktualizovanou verzi Fiji k zaznamenavani videa
(nenasli jsme lepsi Media centre nez to od MS), ale nebyl by to Microsoft,
aby nemel svuj vlastni format. Video se uklada v *.wtv ke kteremu jsme
nenasli zadne info a nic s nim neumi pracovat.
Jde sice o nejaky mpeg2, ale cca 60min zaznam sezere skoro 5GB.
Sehanal jsme nejakou utilitku, ktera z prikazove radky umi video prevest
do starsiho microsoftiho formatu *.dvr-ms, jenom timto prevodem se z
5GB souboru stane cca 1.5GB soubor, ale i to je moc a potrebovali bychom
to prekodovat do h.264.
Zkousel jsem Xilisoft Video Converter Ultimate, sice mi to video prevede,
ale obraz a zvuk se rozjedou o 5-10s.

Chci se zeptat, je nejaky sw zvladajici praci primo s *.wvt?
Cim nejlepe prevadet video do h.264, tak, aby prevod bezel na vsech jadrech
CPU (Intel i7 tj. teoreticky 8jader z toho 4 fyzicke) a hlavne aby se
nerozjizdel obraz a zvuk?
Doporucte nejaky sw, ktery umi jedine a to vystrihat z mpg2 ci h.264
nejake useky a zbytek ulozit.

Dekuji
WS