Digitalizace stovek kanalu

petrkubac petrkubac@802.cz
Pátek Duben 10 11:17:29 CEST 2009

> Mimochodom, nestacil by na spominany ucel linearny senzor resp.
> usporiadanie fotodiod? To nie je provokkacia, ale otazka: co sa
> ziska tym druhym rozmerom?

Jestli je to otazka na mne tak moje senzory budou linearni a 4 pixely v rade,
ale abych nemusel timto sensorem rotovat (pri rychlosti odezvy 30 HZ by to
ani moc neslo) tak tech 4 pixelovych "carecek" bude 8-16 kolem dokola v uhlu
360 st.

Jinak kouzlo logaritmicke odezvy je v tom, ze mezi chodnikem a travnikem je
16 mV rozdil napeti na plnem slunku i za naprosteho sera (zmereno na
postavenem prototypu). Jinymi slovy mame li ten vzorecek

V=30 ln (I) + 288

tak 16 mV napetovy rozdil odpovida tomu ze IR odrazivost travniku je 1,7x
vetsi nez asfaltu (racte dosadit sami).

Ale vypocty jsou na HW-listu temer zakazane (az kdyz selze pokus-omyl;-)),
takze rychle koncim a preju Vesele velikonoce.

Petr Kubac